Alla inlägg den 5 december 2017

Av Niclas Bernhardsson - 5 december 2017 22:26

Tisdag och fungeringar fanns på att helt enkelt lägga in en vilodag. Det kändes fortfarande inte helt okey men jag är nog sjuk! Det finns säkert något ord för det men jag kunde inte vara hemma och vila. Ullis och jag knatade bort mot gymmet och man fick vara försiktig då det var halt som sjutton. Väl på plats så går Ullis till ett löpband och jag går och ställer mig på en ledig Cross Trainer. Bredvid mig har jag en kille som jag försökte vara snäll mot sist och ge lite löptips. Men det uppskattades inte så mycket. Men jag märkte iaf att han började springa lite bättre efter det så kanske tog han åt sig lite ändå. Hursomhelst körde jag hyfsat lugnt men musiken taggade mig lite och vid fem kilometer så kan jag inte hålla mig utan kör igång med mina 600 metersintervaller igen. Och då kör jag som vanligt på nivå 17 hårt och 8 lugnt. Alltså 600 hårt och 400 lugnt så det blir jämnt, fint och lätt att räkna. Snart dyker Ställ upp och han är alltid glad och positiv och när jag andades ut så hann vi slänga några ord. Jag får kämpa med att hålla uppe intensiteten och snart känner jag att det får räcka. Jag är nöjd och när jag ser facit efteråt så är det bara att instämma. Det blev jämnt och bra. Eller vad säger ni? :-)


 

Tripp trapp trull


Sen blev det 12 minuters rehab. 


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Ekonomisk stöttning: Cafe Utsikten (3000 kr)

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se




Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards