Direktlänk till inlägg 4 oktober 2008

Ny Zuperklack av Zlatan!

Av Niclas Bernhardsson - 4 oktober 2008 22:34

Ah, den är ju så skön! Så härlig och så effektiv! Man hinner knappt reagera och när jag såg den direkt så hann jag inte ens se att han klackade in bollen! Adriano verkar ha bestämt sig och börjat komma i form igen och när han halvt om halvt kom förbi sin försvarare på kanten och fick in ett inlägg så var Zlatan vaken och fick upp en stark och effektiv klack fastän han var ganska hårt uppvaktad. På något sätt så är Zlatan alltid bäst då han inte får för mycket tid på sig. Då hinner de andra inte reagera liksom.

Kritisera Zlatan och Ni uppvisar bara Er inkompetens!

För att utveckla det lite så räcker det nog bara med att säga att Zlatan oftast är skillnaden mellan fiasko och succé. Antingen så drar han på sig en extra försvarare och därmed gör det enklare för det egna laget eller så avgör han själv. Bologna stod för motståndet ikväll och bjöd upp till dans. Inter avgick dock med segern och reultatet skrevs till 2-1.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 24 april 23:00

Idag var det en speciell dag. Dels så skulle en nära mig göra en rätt stor sak och dels så är det idag tre år sedan lillebror gick bort. Det kom så plötsligt och som vanligt gjorde jag en låt om det. Tror den kan bli bra men än så länge känns den int...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 23 april 23:00

Tisdag och det började som en vanlig dag men rätt snart får jag ett sms som ger mig lite kalla kårar. Det stod att hen skulle höra av sig på kvällen och det utan att vi kommunicerat så mycket sista veckorna. Usch! tänkte jag. Jag berättade förstås fö...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 22 april 23:00

Måndag och det var nog som en vanlig dag förutom att jag började ta tag i alla viktiga delar inför loppet. Det var mailande och förstås lite reklam inför loppet. Ringde Björn som försökte få tag på några avspärrningar som vi kan använda för att göra ...

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 21 april 23:00

Söndag morgon och jag hade sovit riktigt dåligt. Vet inte om jag tog för mycket kaffe igår kväll men jag låt och tänkte för mycket på hur bra koll jag hade på loppet och allt det runtomkring. Så var det möte idag men det är ju nästan två veckor kvar ...

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 20 april 23:00

Lördag och Ullis var upptagen med annat och jag kämpade på med mina examinationer. På något tråkigt sätt så hade jag tre av fem examinationer, i nuvarande kurs, som jag blivit underkänd på. På en av kurserna råkade jag ut för ett rejält slarvfel som ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards