Alla inlägg den 14 november 2013

Av Niclas Bernhardsson - 14 november 2013 23:27

Först upp och kolla Ph-värdet med hjälp av en liten sticka. Det visade bara på 5,5 så det får jag nog kolla upp mera. Ut strax efter 08:00 för att byta däck och senare på kvällen var det föreläsning och visning av nya produkter hos Nynäs Skidklubb. Men efter att ha släppt på bultarna så skulle jag hämta däcken och ser då att det sitter en skruv i ett hjul som är tomt. Attans! Det skulle jag ju ha fixat under sommaren. Snabbt in och ringa till däckfirman som pratade om 300 för att byta hjul och typ 175-200 för att plugga hjulet. Lät som taget och det skulle gå fort också men det fanns lånebil om jag behövde. Strax innan 17:00 så ringer de och säger att det är färdigt och 650 kr ville de ha. Nåja, säkert helt okey men trist att det skilde så mycket från ursprungspriset. Hursomhelst fort iväg. Först till Trosa och posta några brev och sen tillbaka till Enklaresport och packa bilen. Först ut med hjulen, som får stå på Åda (där jag har butiken) över natten, och sen in med produkterna. Vid 18:00 kunde jag börja packa upp och 19:00 skulle föreläsningen/visningen börja. Jag var alldeles för stressad och lyckades inte alls hålla en röd tråd och kände att jag knappt visste vad jag nyss sagt! :-0

Men det var trevligt och man kan inte vara på topp jämnt. Jag hoppas att de som kom var nöjda iaf. Nästa gång får jag ha lite mer mat i magen och vara lite mer förberedd.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards