Alla inlägg den 15 november 2013

Av Niclas Bernhardsson - 15 november 2013 22:44

Rolig och intressant dag på Enklaresport idag och vi fick även in en ny skidåkare i skidklubben också. Jag sicklade förstås hans skidor. Han kom på besök med sin minst lika trevliga fader. Mycket prat blev det. Sen fortsatte det med flera bekanta som kom förbi men det blev nytta med nöje då "Dr. V" kom med fler tips om Ph-värdet och köpte dessutom produkter från Hälsokostaffären. Sen kom "Massage-Anders" förbi och han gav sig på min kropp med sina hårda nypor. När jag väl kom hem så ville jag ut och springa en sväng och Ullis hängde på förstås. Det blev lugn jogg på 7 km genom Vagnhärad. Skönt men lite tungt på slutet. Jag tryckte på i en backe, skönt! Inte lika skönt att se Sverige agera statister mot Portugal. Nä, skämt åsido så var det en bra svensk insats och med lite tur kunde det faktiskt slutat med svensk vinst. Synd att Zlatan inte kom i ngt bra avslutningsläge. Kanske på tisdag!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards