Direktlänk till inlägg 29 november 2018

Killarna slet ute i regnet

Av Niclas Bernhardsson - 29 november 2018 21:00

Torsdag och det brukar ju innebära klubbträning, löpning. Men rätt tuff träning, på skolan, omöjliggjorde även idag löpning med klubben. Jag inväntar ju operationstid och står på återbudslista men problemet är att de endast har ett rum och de skiftar mellan kvinnor och män där. Och vill inte blanda. Och det kan man ju förstå. Men jag är beredd att packa väskan, annars så verkar det bli i januari, februari. Hursomhelst så tänkte jag snacka lite skit med grabbarna, efter deras träning, och passade förstås på att träna själv. Väl på plats så morsade jag på Flaken och Puttis och gick sedan in till träningsrummet. Det blev lite lugn Cross Trainer, på motstånd 12. Och med skön musik i öronen. Det var iaf tanken men lurarna var helt döda och jag hann inte ladda upp dem. När klockan närmade sig 20.00 så ställde jag in mig på Primetime och precis innan så dyker kompisen Stefano upp och även han är laddad för att spela. Presentatören börjar prata och det hann gå ett tag och Stefano är ute och fixar och donar. Snart nog så ropar jag på honom att han får snabba sig. Men han är lugn och hinner. Men fy, vad svåra frågor det var idag, tänkte jag. Jag åkte ut ganska fort men Stefano imponerade idag. Jäklars! Men han åkte nog ut på fråga 9. Gott nog! 11 frågor är det och jag kan stoltsera med att ha klarat av det en gång, iaf. Efter det så får det räcka och jag går in och bastar. Det tar ett tag innan grabbarna kommer men när de väl kommer så blir det mycket snack. Jag berättar såklart lite om operationen, eller iaf om hur knäsvag jag blev av doktorns förklaring... :-/

Runt 54 minuter och snittpuls på 138 slag/minuten. Det fick duga. Desto grymmar av killarna som körde ute i regnet. Bra jobbat! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 17 april 23:00

På jobbet blev det lite kaos och av sekretesskäl så kan jag förstås inte gå in på vad det var men jag tyckte det sköttes proffsigt. Tänk på att bloggen egentligen är till för att jag skall kunna gå tillbaka och se vad som hänt. Så ni får tyvärr nöja ...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 16 april 23:00

Tisdag och jag satt på bussen och försökte komma ikapp med en massa. Jag såg att jag fått in en massa dokument som jag behövde få koll på och tog en skärmdump på Kivra. Sedan svarade jag några som hade funderingar på sin medverkan i ultraloppet. Seda...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 15 april 23:00

Måndag och idag var det en ny vecka och nya krafter. Tänkte jag. Det började dock rätt dråligt och jag fick avvika på morgonen och fräscha upp mig efter att ha fått något i ansiktet.  På dagen så fick jag en återkoppling på kursen i fonetik och det...

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 14 april 23:00

Söndag och vi vaknade rätt sent, ja i alla fall jag. Ullis hade tagit kaffe i biblioteket så jag satte på några koppar i den vanliga bryggaren. Lite morgonteve och sedan pluggade jag en stund. I övrigt så bestämde vi oss för att skjuta upp starten i ...

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 13 april 23:00

Lördag och man hade inte sovit som en prins direkt då Felix säng inte var gjord för en tungviktare som mig och Ullis åkte väl in i mig då det blev som en grop.  Men lite speciellt att vakna upp mitt i Stockholm.  Efter lite frukost så försökte ma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards