Alla inlägg den 16 november 2018

Av Niclas Bernhardsson - 16 november 2018 21:30

Så var det fredag och jag verkade få en tuffare fredag än väntat, på skolan. När jag gjorde idrottsschemat så satte jag de andra på bättre pass och jag själv fick ett hundgöra i början på veckan och särskilt kring lunchen. Så fredagar brukar vara efterlängtade men nu var det många sjuka lärare och jag lovade att hoppa in på de lektioner som jag kunde. Sen verkade det blivit något missförstånd för jag var inställd på att iaf ta första lektionen men inte kom det några elever inte. Så jag fick snabbt lämna alla framtagna saker och springa iväg och ta en klass direkt. Det var riktigt roligt men jag fick fylla ut lektionerna med lite eget. Men det var bara roligt. Sen vid klockan 12 så avslutade jag med två vanliga lektioner. Riktigt kul! Sen städar jag undan och ser att Ullis, som har sprungit från Vagnhärad, skickat en Snapchat, och han är snart framme. Jag går ut och väntar på henne och sen tar vi oss en varsin dusch. Efter det så tog vi oss en tur till mysiga Saltå Café och det är helt galet men de skall snart stänga ned. Så himla bra ställe. Vi tog oss en varsin Latté och sen delade vi på en nyttig macka och en god Rawfood-bakelse. 

Sen hemma, efter maten, så ville jag köra lite Cross Trainer och Ullis gick och körde Yoga. Tanken var att köra minst en timme på medelbelastning och jag satte på Def Leppard, i öronen, och sen slog jag på min iPad och tittade på lite inspirationsvideor. Det blev faktiskt Zwift, iaf till att börja med, men det var föga upphetsande så jag slog sedan över till triathlonfilmer. Det funkade bättre och till slut så hade jag kört i 70 minuter. Det fick räcka för idag. 

Sen lite mys med familjen, iaf 3/4-delar. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards