Alla inlägg den 21 november 2018

Av Niclas Bernhardsson - 21 november 2018 21:30

Onsdag och jag tänkte köra ett återhämtningspass på Cross Trainern. För Coren var fullbokad och jag ville inte tränga mig på. Men Ullis verkade vilja ha sällskap så jag gick ändå ned och kollade. Men en kompis hade tänkt samma tanke och det gjorde det lätt för mig. Jag ville inte förstöra för honom och jag var ändå lite inställd på "Crossen". Så jag gick upp och som tur var så var en maskin ledig. Det brukar annars vara ett jäkla drag på dem där. Med betoning på drag... En kompis stod på den ena maskinen men vi pratade inte så mycket idag. Jag hade lust att lyssna på lite musik och liksom bara softa. Och tiden gick. Bredvid mig byttes det av men jag stod kvar. När jag närmade mig 50 minuter så var Ullis pass slut men det dröjde typ 5 minuter till innan hon kom. Min tanke var att köra någon timme och sedan köra lite fys, efter det. Men det kändes bra, dock med lite skav på bröstvårtorna. Sjukt irriterande och det ökade förstås ju mer man svettades. Och det blev också alltmer svett men jag försökte ligga runt 70 % av max och det var lagom idag. Väldigt mycket folk idag men jag var inne i min bubbla och hejade bara när det kom in folk i lokalen. Asch, det kändes bra och snart skulle Primetime börja. Så det blev snart 70 minuter och sedan 80. Nu började Primetime och det blev lite nesligt. Jag åkte ut redan på fråga 3. Den om vilket grundämne som Ozonlagret bestod av. Lite pinsamt. Då blev jag sur och när jag samtidigt ser att det står 24 km och tiden är ganska precis 1.29, så bryter jag. Bra pass men idag körde jag enbart på vatten och det märktes. Senare, på kvällen, så blev jag fruktansvärt låg och väl hemma så slängde jag i mig lite flingor och det blev sedan även en proteindryck. Fast jag hade ju å andra sidan, enligt maskinen, förbränd över 1600 kcal... 

Nu, i skrivande stund, känns det helt okey igen.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards