Alla inlägg den 14 november 2018

Av Niclas Bernhardsson - 14 november 2018 19:00

Onsdag och en rätt lång dag och en speciell händelse på skolan då jag sade åt några högstadieelever, som uppenbarligen inte var vana vid det. Att bli tillsagda alltså. Eller iaf en elev. Hursomhelst så lämnade jag över det till högstadiet. Väl hemma så bestämmer jag mig för att hänga på Ullis till Coren. Jag var lite trött men trodde att det inte var så farligt. Men jag hinner knappt komma igång med uppvärmningen förrän jag känner att jag är helt slut. Så jag velar mellan att bryta eller att köra jättelugnt. Det blir sedan det sistnämnda och jag sänker ambitionsnivån rejält och fuskar med antalet reps och gör övningarna lättare då jag kan. Fy bubban. Kände mig jättesvullen och jättetrött. Så det blev ingen cykling efter, som jag hade tänkt. Utan det blev istället lite softande i teve-soffan på kvällen. Ibland får man lyssna på kroppen. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards