Alla inlägg den 31 maj 2021

Av Niclas Bernhardsson - 31 maj 2021 23:00

Ja, morgonen fortsatte ungefär som kvällen innan, med en hel del jobb. Fastän jag har Enklaresport lite vilande så droppar det fortfarande in en hel del förfrågningar och det är ju kul förstås. Så jag fortsatte även på morgonen och försökte plocka ihop lite olika paket och lösningar. Sen var det dags att hoppa upp på motorcykeln då jag skulle iväg till kiropraktorna i Järna. Men kom jag iväg tidigt så skulle jag nog hinna förbi Hornbach, där de skulle ha hammocktak. Och det gick rätt bra och snart var jag där inne men de hade minsann inga tak. De var man tvungen att förbeställa och jag blev lite sur. Typ horn i pannan till Hornbach. Både jag och Ullis tyckte att vi läste att det endast fanns i butiken och inte gick att förbeställa men helt klart så måste vi ha sett fel. Nåja, jag inser att jag inte hinner in någon annanstans och speciellt inte om jag skulle få något i magen innan kiropraktorbesöket. Jag svänger in på Max, i Järna, och beställer. Medges ej står det och hon i kassan säger ingenting fastän hon nog redan visste att de hade strul med betalningarna. Jag försöker igen och nu går det och med facit i hand var jag nog den sista för nu stängde hela Max, i Sverige, ned sina kortbetalningar för det var något uppenbart fel på deras system. Så jag satt där och åt och såg hela tiden att de nekade folk att betala med kort. Ibland kom det någon utländsk lastbilschaufför och de hade kontanter och det gick bättre. Man tycker ju att de borde ha någon backup på något sätt. Nåja, jag åt och sen var det full fart in till centrum. Där frågade jag mig fram och det blev bara fel. Till slut kom jag rätt och jag hade helt klart gått långt i onödan. Han knäcker till mig och masserar på en öm punkt så jag fick skitont! Men det blir hela tiden bättre och jag är nöjd. Nu, i skrivande stund, ser jag nog en 80%-ig förbättring och frågan är varför jag väntade så länge. Hem igen och och jag fortsatte jobba lite med Enklaresport. När Ullis kom hem så tog vi det lite lugnt och gick och köpte kort igen på Safiren. Vi måste steppa upp lite igen, iaf jag. Sen fixade jag lite med Felix motorcykel för den måste vi ju få igång. Den kan ju inte bara stå och samla damm. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards