Alla inlägg den 30 augusti 2022

Av Niclas Bernhardsson - 30 augusti 2022 23:00

Tisdag och jag hade lite lugnt på morgonen innan det drog igång men det var hyfsat lugnt även på lektionerna fast visst får man gå en hel del själv. Det var orientering på schemat och jag försöker att vara ute och hjälpa så mycket jag kan. Antal steg ökar markant i alla fall. 

Sen försökte jag ringa upp Ullis men jag blev hela tiden avbruten och anledningen kanske inte var så himla viktigt. 

Efter det åkte jag hemåt och väl hemma så var det lite lättare mat innan Ullis drog iväg och sprang med Tanja och jag åkte lite senare ned till klubbträningen. Jag kände mig lite sliten men man vet ju aldrig om det släpper och träna måste jag ju. Jag mår ju absolut bättre av det fastän det tar emot i början. 

På träningen så var det bara att tugga igång och det tog emot rejält men jag fixade att hänga på i joggen och sen höll jag förstås i löpskolningen och sedan smällde det till. 

Jag hamnade i kön och sprang med en skön kille och det blev mycket prat. Tanken var att bara köra två stycken supertusingar och sen joggade jag en bit och stannade vid knappa fem kilometer. 

Det var dock riktigt inspirerande att se hur alla gått framåt och nu har jag verkligen mycket att ta igen. Men komma igen skall jag. 

Vi avslutade med att titta på teve och åt en god macka till. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards