Alla inlägg den 19 augusti 2022

Av Niclas Bernhardsson - 19 augusti 2022 23:00

Fredag och efter några bra lektioner så skulle Ullis hämta upp mig. 

Hon skickade att hon var på stan men efter att jag duschat så var visst även hon klar så hon hämtade upp mig på Cirkle K och snart rullade vi nedåt. 

Som vanligt blev det ett stopp vid Ringarum och vi käkade som vanligt dagens. Det är inte världsklass men funkar. 

Jag fastnade sedan bakom tre lastbilar och det var några bilar framför men kände inte för att stressa utan var det så att jag förlorade 5-10 minuter så fick det vara så. 

Incheckningen, på hotellet, gick bra och snart så tog vi en runda på stan. Mässan var redan stängd och det var lite surt.

Gisela har visst redan checkat in sin cykel men vi var ju rätt sena så det var inte så konstigt. 

Vi går och köper en kaffe på Espresso house och går och kollar in simstarten och nu skall de visst hoppa ned. Som om inte adrenalinet redan pumpar fullt vid starten. Hm... 

Efter det så går vi mot stan för att hitta något ställe att äta på och fastnar på Pinchos, det brukar vara gott men det kan skilja på olika ställen. Nu var det helt okej och jag fick till och med ta med min kaffe in då jag frågade. 

Vi går och lägger oss och nu behövde även vi några timmar sömn för det var sent och fruktansvärt varmt. Det skulle dock regna och kanske åska imorgon. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards