Alla inlägg den 17 augusti 2022

Av Niclas Bernhardsson - 17 augusti 2022 23:15

Onsdag och det var återigen dags att följa en klass men några av oss lärare var borta så det blev lite justeringar. Jag fick hoppa in i en annan klass och sen var det byte igen men det gör mig ingenting. Tvärtom tycker jag det är kul att kunna vara flexibel men nu börjar jag känna att det började bli rörigt med alla namn och vem hör till vad. 

Idag blev det mindre tid för paus och mot slutet av dagen var jag svintrött. Bra att ta med sig att det blev lite väl mastigt idag och eleverna borde känt lite likadant. 

Hem på hojen och idag tog jag kustvägen hem, den är riktigt skön. Dock lite lugnare än förra gången jag åkte hem den vägen. 

Väl hemma så försökte jag få tag på en presentation och det tog mycket tid innan jag förstod att den låg som presentation i Google och då i Trosa-kontot. Jag som trodde jag tömt det viktigaste på Google men uppenbarligen inte. 

Efter lite mail och samtal så fick jag tillgång till det gamla kontot och snart så hade jag löst problemet men det försvann en hel del tid men snart var jag nöjd och kunde slappna av. Presentationen handlar om utmaningar och även en hel del om min uppväxt. Den verkar uppskattad för det har varit applåder när jag visade den på förra skolan. Hoppas den funkar även på den här skolan men det tror jag. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards