Alla inlägg den 16 augusti 2022

Av Niclas Bernhardsson - 16 augusti 2022 23:00

Tisdag och det var dags att möta eleverna. 

Väl på plats så är det nu två dagar där vi inte har vanliga lektioner och jag får hoppa runt lite grand och sådant gillar ju jag. Gärna att bara spontanprata så det var en rolig dag och det var mycket lekar. Det fanns även lite plats för små pauser och man kunde landa lite då och då. 

Jag hann även med att gå runt och presentera mig för de allra flesta klasserna och jag tycker egentligen att jag är fruktansvärt dålig på att göra ett bra första intryck. Det brukar dock bli bra i längden. Det kanske handlar om att jag varit med om så otroligt många saker och jag brukar vilja få in det mesta och det kanske blir rörigt. Som min blogg typ... :-)

Väl hemma så var det bara att landa en kort stund och sedan vidare mot Skärborgarnas hus för en kurs om valet. Ullis och jag skall vara med igen och ta emot rösterna den 11:e september. Väldigt roligt och man känner att man är med i en viktig del av Sverige. 

Bra möte och jag kom med några frågor som jag hoppas ingen tyckte var dumma. Tvärtom så var det någon fråga som de skulle ta med sig. Vän av ordning kanske undrar vad frågan var men det kommer jag inte ihåg just nu. 

På kvällen så satte vi oss i paviljongen och bara landade. Det är så varmt i huset och det är klart skönare utomhus just nu. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards