Alla inlägg den 25 april 2024

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 25 april 23:00

Torsdag och jag började dagen med att fotografera tubklämman vi hade hemma för att göra något roligt av bilden. Mora Korgmakeri sponsrar ju vårat Trosa Ultra Backyard, aka TUBen! Så skulle jag senare försöka lösa något bra och roligt. 

Till jobbet och det var full fart men jag ville skicka något till en närstående, hen som var med om en stor sak igår och Ullis och jag bestämde oss för skippa blommorna och skickade istället ett kort med pengar, det tror jag är mer uppskattat och efter några timmar kom ett fint tack! Det kändes bra. 

Tillbaka hemma så tänkte jag göra mig iordning för lite jogging men fick inte tag på tjejen som sprang med oss förut och sedan så började det att regna så jag blev kvar hemma. Det finns dock alltid att göra och speciellt nu då vi arrangerar TUBen. Jag fick dock skjuta lite på bilden med tubklämman då en massa annat kom ivägen. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards