Alla inlägg den 23 april 2024

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 23 april 23:00

Tisdag och det började som en vanlig dag men rätt snart får jag ett sms som ger mig lite kalla kårar. Det stod att hen skulle höra av sig på kvällen och det utan att vi kommunicerat så mycket sista veckorna. Usch! tänkte jag. Jag berättade förstås för Ullis och sedan var det bara att vänta. 

På kvällen åkte jag och Ullis till Trosa för att snacka med bostadsrättsföreningen som har en privat parkering där loppet vill springa igenom. Jag snackade med en person, som stod utanför, och fick reda på vem som var ordförande direkt och gick upp och ringde på. 

Jag förklarade mitt ärende och vi hade ett bra samtal. De skulle ha möte imorgon och skulle diskutera hur de ställde sig till passeringen. I värsta fall får vi springa på den mycket sämre allmänningen. 

Sedan kom då telefonsamtalet och det var absolut läskigt och inget jag går in på mer då det är av privat karaktär. So sorry ni som tycker om att läsa min blogg. 

På Primetime åkte jag på fråga nio på både det vanliga quizet och sportquizet. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards