Alla inlägg den 1 april 2024

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 1 april 23:15

Måndag och även 1:a april så man fick väl vara på sin vakt. Inga särskilda konstigheter på nätet men å andra sidan så har väl ribban höjts på vilka konstigheter som sker i världen. Det var mest ett skämt som stack ut och jag kom att tänka på att man kunde modifiera det och använda det i vårat nya lopp, på loppsidan alltså. Fast jag tror att jag såg det senare under dagen. 


Sedan drog vi upp och träffade Felix och tog en promenad på Söder vi stannade vid det berömda "klyvda" huset där Sofe Sarenbrant sitter och skriver böcker.

Det blev mat ute och sedan hade Felix köpt en god fika. 

Sedan hemåt och när vi sitter i soffan så säger jag plötsligt att jag fått en massa prickar på... ja, ni vet var! Ullis min var oslagbar och jag kunde knappt hålla mig förrän jag säger -April! -April! Ha ha, riktigt kul. 

Just ja! Jag lade ju också ut en skämt på våran loppsida och det var uppskattat. Ni får kika in på Instakontot. 


 

Väldigt skumt och det verkar som undervåningen är separat och övervåningen tillhör huset till höger. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards