Alla inlägg den 21 april 2024

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 21 april 23:00

Söndag morgon och jag hade sovit riktigt dåligt. Vet inte om jag tog för mycket kaffe igår kväll men jag låt och tänkte för mycket på hur bra koll jag hade på loppet och allt det runtomkring. Så var det möte idag men det är ju nästan två veckor kvar så det är ingen ko på isen. 

Först så röjde vi lite i huset och sedan slog jag på kaffe och det blev precis lagom. Jag drog igenom dagordningen men den var lite utspridd så det tog några minuter extra och ibland blev det upprepningar då det var så många punkter. 

Nu börjar vi få ordning på det mesta och det kändes bra. Alla viktiga punkter var i princip i hamn så nu gäller det för mig att göra ett bra och vettigt körschema för alla stationer. 

Sedan drog Ullis och jag till Nyköping och vi passade på att titta på lite som man kan ha i barnens Goodie-bags. Om en person, som ändå skulle till Ullared, inte skulle få tag på det. 

Hemma så fortsatte vi jobba lite med jobbet och när jag pausade med ett Mumin-quiz så åkte jag redan på fråga sex. Ingen höjdare på Mumin alltså. Veckofinalen missade jag då vi tittade på teve. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards