Alla inlägg den 11 november 2021

Av Niclas Bernhardsson - 11 november 2021 23:00

Torsdag och nu var det många nya klasser som skulle instrueras i pickleball och ofta blev det riktigt bra matcher.

Eftersom det behövdes en hel del hjälp så hade jag inte så mycket koll på en hel del men då var det desto mer glädjande när de hade tränat hur bra som helst.

Helt slut men riktigt nöjd så var det dags för hemfärd och vad säger man när man ser hur återplanteringingen av häcken blev efter ett arbete på gatan utanför... De behövde ta bort häcken för att komma åt och ringde upp mig i början på veckan. - Ja, se bara till så det ser likadant ut efter sade jag och ta kort. 
Nu ser det inte alls så bra ut och grävmaskinisten sade att det var jättesvårt imorse. Men det får bli deras huvudvärk och de får väl ta in en trädgårdsmästare om de inte få till det.

Sen tog Ullis och jag en liten promenad innan fotbollen och fotbollen var ingen höjdare. Vi måste ju göra mål på våra chanser och hatten av för Georgien som höll sin matchplan till punkt och pricka.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards