Alla inlägg den 1 november 2021

Av Niclas Bernhardsson - 1 november 2021 07:15

Sista dagarna innan höstlovet så tänkte jag att det skulle märkas på eleverna att det var ett höstlov som vankades men icke. Det var nästan mest på mig det märktes. Det var lite lekfullt och alla var grymma på sina danser. Så sjukt kul att se. Halva niorna hade ju prao så det blev väldigt mycket annat än dans och vi körde typ allt som freesbee, badminton, crossbar-tävling och annat. När jag skulle sätta ut kontrollerna så spöregnade det och jag fick skjuta på omproven för de som missade orienteringsdagen. Min rethosta hade ju ännu inte försvunnit helt och det kalla regnet lockade inte. 

Hemma har det blivit mycket Jocke och Jonna. Jag hade noll koll  på dem förut men de är ju riktigt roliga så vi såg först lite av Spökjakt och sedan blev det Hide and Seek som var ännu roligare. Nu fortsätter vi och ser de tidigare säsongerna av både Spökjakt och Hide and Seek. 

Apropå Hide and Seek så förbereder vi oss för vår Spökjogg igen men nu gör vi en enklare version än sist men det blir nog bra ändå. Hoppas på det iaf. Nu på tisdag, klockan 19.00, så kör vi på löparbanorna i Trosa. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards