Alla inlägg den 5 november 2021

Av Niclas Bernhardsson - 5 november 2021 23:00

Så var det dags att få domen. Jag föll ju rakt in i en vägg, i vintras, och trots mycket behandling så blev det aldrig bra.

Med bra hjälp och rätt hjälp så gick det dock fort och nu satt jag på Telge rehab, hos duktige Anton och efter någon minut så stod det klart att jag har frozen shoulder.

Det var det som axelläkaren trodde och han är inne på operation. 
Skönt att det finns en plan och jag behöv inte ställa in mig på att avsluta min triathlonsatsning. Inte på grund av axeln i alla fall.

Efter det åkte vi ut på Djurgården och nu började vi bli hungriga och vi stannade vid Villa Källhagen och det var nog första gången jag var där. Riktigt fint ställe och jag ångrade lite att jag inte klätt upp mig lite mer.

Först var det lite strul med parkeringen och det slutade med att jag betalade för dubbla parkeringar men bättre safe than sorry.

Både jag och Ullis valde minutbiffen men ingen var supernöjd. Den var god men var inte värd de pengarna.

Sen tog vi en lång skön promenad runt Djurgården. Förutom en irriterande höftsmärta så var det underbart.

Sen hemåt och vi tog en fika i Kungens kurva. 
Vi avslutade med att hela familjen tittade på härligt sköna Bergs superlag.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards