Alla inlägg den 26 november 2021

Av Niclas Bernhardsson - 26 november 2021 23:00

Fredag och det är alltid extra skönt att vara själv i hallen då man slipper plocka undan efter sig. 

Sista lektionen och det var en nia som satsade lite extra på dansen och jag hade det väldigt lugnt och bara gick och kontrollera så att alla gjorde sitt. Dock så ville några köra lite sista kvarten och vi körde dessutom över lite och det är ju så roligt så jag rörde mig väl lite väl mycket då jag kände av lite förkylning. 

Sen hämtade Ullis upp mig då hon varit på Södertälje rehab och kört lite stötvågsbehandling på höften. Tyvärr så hade de inte fått igång det världsberömda Ater G-bandet och det står för Anti gravity. Riktigt coolt och smart band men idag så strulade det. 

På kvällen blev det till att titta lite på teve och det var ett Vagnhärads-par som var med i Drömpyramiden. Det var inga vi kände men hade ändå en viss koll på vad de sysslade med. Kul!

Sen avslutade vi med lite teve-serie och Tim var iväg på After work. Han hade visst gjort en ny tatuering också. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards