Alla inlägg den 21 november 2021

Av Niclas Bernhardsson - 21 november 2021 23:00

Lite lätt förkylningskänsla, igen, men tanken har hela tiden varit att medicinen drar ned mig och att det är därför jag känt mig lite rosslig. Sist så höll det i en månad och kanske blir jag lättare förkyld av hjärtmedicinen. Jag visste inte riktigt vad det var. Hursomhelst så kände jag att mina skor gett upp helt så jag lade in en beställning på både inom- och utomhusskor. Bägge var egentligen löparskor men så fick det bli. Tyvärr så har Hoka One One bytt själva hälkappan och den är klart sämre. De sista skorna gick sönder i hälen väldigt snabbt. Så snabbt så att Ullis tyckte att jag skulle maila säljaren och klaga. Jag fick svar att det inte alls var bra så jag skulle lämna in dem till skomakaren så skulle jag få ersättning. De lämnade jag i fredags och de skulle vara klara på tisdag. 

Sen blev det en hel del annat fix hemma och det var spännande. På kvällen blev det lite mys framför teven. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards