Alla inlägg den 10 november 2021

Av Niclas Bernhardsson - 10 november 2021 23:00

Onsdag och återigen mycket bra fart och kul på lektionerna. Efter sista lektionen så skulle jag dock upp och sammanstråla med Ullis på Bosön så jag hoppade in i bilen och kopplade upp mig på Teams och var med på möte.

Väl framme så var det då dags att möta upp Ullis då hon skulle träffa sin sjukgymnas. Egentligen så skulle jag också träffat samma men eftersom jag väntar på svar från axelläkaren så avbokade vi min tid.

Ullis fick prova ett coolt löpband och det såg riktigt bra ut. Lätt och fin i steget. Men man får förstås ta det försiktig.

Efter det så började vi bli hungriga och det slutade med att vi åt på Brödernas, på Lidingö. Helt okej men kanske inte riktigt värt det så nästa gång kanske det bli något annat.

Vi avslutade kvällen med en liten skön promenad och sen lite teve-mys. Tyvärr har det ofta inneburit något gott till så måste jag ändra på...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards