Alla inlägg den 2 november 2021

Av Niclas Bernhardsson - 2 november 2021 23:00

Tuffa dagar på skolan och jag har helt klart hellre elever än att själv sitta och matas med fakta. Men det är förstås nyttigt och bra. Hemma var jag rejält trött och man kände att orken rann ur en. Fast vi kämpade oss till gymmet och där blev det lite kondition men inte så värst hårt då jag fortfarande känner av lungorna. 

På tisdagen så låg det mesta av fokuset på Spökjoggen och det var lite nervöst då vi återigen bytte upplägg. Nu skulle vi köra på löparbanorna och hade köpt 44 stycken marschaller, som vi skulle tända upp runt banan och bara det var ett projekt i sig. Johanna ville vara spöke och det verkade som hon inte fick med sig familjen men det visade sig senare vara fel. Som tur var. 

Ullis och jag hann fixa iordning allt men det var lite nervöst hur jag skulle få till Pricka tiden-tävlingen. Man skulle springa ett varv, utan att kolla på klockan, och sen gissa vad man fick för tid. Samtidigt skulle jag filma alla målgångar och klockan samtidigt. Jag var riktigt orolig att skärmen skulle slockna men jag hade tur och allt gick supersmidigt. Note to my self, ställ in ständig skärm nästa gång. 

Kul tävling och flera klädde ut sig riktigt bra och kvällens stjärna var nog lilla Linnea som både sprang fort och prickade tiden bäst. Som om det inte vore nog var hon utklädd till en liten djävul! :-)

Väl hemma så fortsatte vi på spökspåret och tittade på spökjakt. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards