Alla inlägg den 14 november 2021

Av Niclas Bernhardsson - 14 november 2021 23:00

Söndag och idag tänkte vi få till lite träning och Ullis tänkte lägga in lite löpning och frågade om inte jag också skulle göra det men det lockade inte. Jag har hittills känt en motstånd och det har kommit efter hjärtmedicineringen. Man måste dock nämna att jag även blev förkyld i samma vev och jag vet inte vad tunghete i lungorna beror på. 
Hursomhelst så bytte jag om till lite ledigare kläder och så var vi iväg. Det kändes rätt bra och när Ullis skulle börja springa så for djävulen i mig och jag smög igång bakom henne och började själv att springa. Hon märkte mig snabbt så det riktigt roliga försvann. Det där med att hon efter minuten skulle vända sig om och jag skulle vara precis bakom.

Men hur gick det då? Jo själva löpningen kändes klockren och det var kul och jag kände mig stark tills det kom till backarna... Där var det som om jag sprang med en ryggsäck på 20 kg och det gör jag ju faktiskt. 
Det blev fem enminutersintervaller och det kändes ändå rätt bra. 
Efter lite drygt 90 minuter var vi hemma och det kändes som att jag nu kan börja träna på riktigt igen.

Sen skickade vi en massa produkter och nu har det lossnat med flipbelt och det är mest Ullis förtjänst. 
På kvällen blev det fotboll igen och vi spelade klart bättre än väntat men inte f-n kan vi få in bollen.

Forsberg var grym och ett klart misstag att ta ut honom. Synd att Zlatan fick så lite tid och jag skulle tagit ut Isak eller Kulzevski lite tidigare då de helt klart inte är i superform.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards