Alla inlägg den 21 december 2016

Av Niclas Bernhardsson - 21 december 2016 16:45

Ah, vad skönt att sova ut. Eller jag tänkte att det borde vara skönt. Nu skulle Felix in till Nyköping och vilken tid var det han skulle vara inne? Visst var det 9.30 Oj, nu är det bråttom och jag väcker Felix och vi slänger i oss mat. Sen direkt in i bilen och vi parkerar på Åhlens-parkeringen. Sen kommer Felix på att det är ju 10.30 Hmm, vi går till Sandys och tar oss lite extra frukost istället och det är skönt att slappna av och förstås gott. När Felix sen går till sitt möte så passar jag på att shoppa lite extra. Till vem säger jag inte men jag känner mig nöjd! :-) Sen, när vi skall hem, så är det nästan kaos, det är bilar överallt och alla slåss om en parkeringsplats. Bra träning för Felix och han får köra. Jag instruerar men det blev lite missförstånd på något ställe men det kan det ju bli sen också så det var en bra träningsdags. 

Ullis springer hem med Sara och sen är det ju dubbelpass på Safiren. Först Core med "Sadist-Carina" och sen skulle jag hålla i lite spinning. Fem stycken "Olgor" var beställda. Pust! Och pust blev det med Coren för jisses vad man fick slita och magen fick återigen en rejäl mangling. Fy bubban. Sen var det dags för spinning och jag gick upp och hämtade mina cykelskor som barnen hade varit och lämnat då jag glömde dem. De stod i skohyllan. Det blev jag och Ullis samt Anna-Lenis och Gisslan på spinningen och alla körde stenhårt idag. Jag utmanade mig själv lite på sista och höjde liiite på motståndet. Det kändes helt perfekt och man var rejält svettigt. Riktigt skönt att duscha av sig. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards