Alla inlägg den 18 december 2016

Av Niclas Bernhardsson - 18 december 2016 22:42

Så var det söndag och långspinning inplanerad på Safiren. Ullis var inte supertaggad men det såg bra ut då hon låg och trampade. När jag såg hur jag såg ut på cykeln så blev jag rätt sur. Att jag var så högt upp trodde jag inte. Men det är långt kvar till säsongen och jag orkade inte ändra inställning. Kanske bra att redan nu lägga in mer krut på stretchingen. Hursomhelst så var det bara att borra ned huvudet och köra. Cykeln hoppade lite grand i motståndet eller iaf på displayen för jag kände ingen skillnad. Rätt lugnt men jobbigt mentalt då det inte händer något. Ullis kikade ibland på sin mobil och det kanske var smart. Jag jobbade mentalt och till slut så var man då klar. Rejält svettig så visst måste jag ha kämpat en del. Men som vanligt låg snittpuls och jag fick ... ojdå! Det blev låga 119 sl/min. Så lågt trodde jag absolut inte det var. Bäst att kolla upp så jag inte ligger för lågt på mina långpass. Nä, ser nu att det är jäkligt perfekt. Nice! :-)

Efteråt så var jag rätt slut och duschade länge. Och vi tog sen en tur till Nyköping där jag hittade en present till Ullis. Skönt! Fast så får jag höra att hon köpt en till present till mig... Hmm, attans! :-) Men jag hann även köpa en adapter till motorvärmaren och en slags nyckelmärkare, så att jag har lättare att hålla koll på alla min jobbnycklar. Typ läge nu då jag skall på jullov... :-) Och sen umgås med härliga familjen, kan inte bli så mycket bättre! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards