Alla inlägg den 14 december 2016

Av Niclas Bernhardsson - 14 december 2016 19:00

Så var det onsdag igen och "Sadist-Carina" var som vanligt på tårna och verkade vara riktigt sugen på att köra skiten ur oss! :-0. Lite doktor Jekyll och mr Hyde över henne! :-) Alltid trevlig och glad men riktigt bra träningsupplägg så man tvingas kämpa ändå in i kaklet. Och idag var inget undantag och magen fick värkligen, obs freudiansk felskrivning :-0, bekänna färg! Det var ett slags halleluja-moment när vi alla inser att passet är över. Det stånkades och stönades som aldrig förr, härligt pass helt enkelt. Tack Carina för grymma pass!

Sen var det dags för spinning, eller var det det? Jag kände mig ju inte helt kry och hade redan aviserat att jag inte skulle hålla i något pass utan endast köra lugnt. Ullis bangade och jag fick inte med någon annan heller. Eller jo förresten. Tränings-Göran var ju förstås på plats. Som vanligt, men han hade redan ett upplägg klart och körde sitt race. Det blev iaf en kamp med det mentala och jag låg och tryckte lite halvhårt och försökte lite i tempoställning hela tiden och hade justerat sadelvinkeln innan. Mitt i passet så måste jag lätta på trycket och alla killar som legat lite djupare ned på cykeln vet vad det innebär. Satan i gatan vad det kändes. Jag hoppar upp på cykeln så fort jag kan och trampar vidare. Det blev 45 minuter totalt och riktigt nöjd.

Och just ja! Jag hann med 500 meter simning mellan två simklasser också - nice!


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards