Alla inlägg den 12 december 2016

Av Niclas Bernhardsson - 12 december 2016 19:30

Jag har legat lite efter med min s.k träningsbloggning och nu fastnade jag lite på gårdagen. Söndag och ingen registrerad träning? Hmm, men efter lite konsultation med Ullis så föll alla bitarna på plats. Vi var ju i Nyköping och shoppade lite julklappar och fick samtidigt en nästintill heldag med Ullis lillesyrror och deras killar. Och givetvis med lilla Cornelia som är Millans lilla bebis. Och Carro visade några VR-filmer och det var jäkligt häftigt! Så jag kände mig tvungen att beställa ett liknande "skal" som man sätter sin mobil i. Hursomhelst. Till måndagen då. På jobbet så körde jag lite Skeppsbrott. Eller lite och lite. Värsta banan lade jag ut med typ allt som jag kunde använda. Och sen är jag med rätt mycket själv och det är jobbigare än man tror. Ettorna dröp av svett och verkade älska det. På kvällen sen så blev det simning och vi körde bara vanlig distans och ingen av oss hade någon klocka på oss. Men Ullis hade bra koll på längderna och vi loggade 1000 meter iaf. Skönt att röra på sig. Jag låg i hasorna på Ullis förresten. Hela passet.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards