Alla inlägg den 6 december 2016

Av Niclas Bernhardsson - 6 december 2016 19:00

Eller lugn och lugn. Vi slöjoggade inte direkt men låt oss ta det från början. Jag kände av halsen lite efter barnpassningen då de små liven absolut inte var helt kuranta så det blev en hel vilodag igår. Kanske behövligt. Och nu kände jag alltså av halsen. Men jag kunde för allt i världen inte avstå träningen helt och Ullis kände sig heller inte helt hundra. Så vi bestämde oss för att jogga och idag var det ju terrängvarv. OM det skulle gå att springa där förstås. Underlaget är ju lite nyckfullt men vi testar väl så får vi se. Väl på plats så är det en hel del folk och även en ny kille. Nu kommer jag inte riktigt ihåg namnet så jag väntar med det. Trist om det blir fel. De andra är, förutom jag och Ullis då, Rydholmarna, Flaken, Tokan, Rainy, Linslusen och Nymannen. Kan jag ha missat någon? Tror inte det. Vi joggar iaf bort mot Vitalisskolan och där kör vi lite kortare löpskolning innan vi drog iväg. Rydholmaren var riktigt pigg och drog iväg som ett skott. Tyvärr fick han inte riktigt med sig Tokan idag. Fast jag såg inte så värst mycket iofs. Jag och Ullis tog det lite lugnare men jag kände ändå av halsen en hel del. Lite tråkigt. Det blev iaf tre varv för mig och Ullis och sedan joggade vi hemåt. Och jag passade på att köra lite löpteknik med Linslusen. Han verkade nöjd med passet och det är ju skönt då han åker från Gnesta. Väl hemma så gick det riktigt bra med tippandet på fotbollen och jag gick plus några hundra. Alltid roligt. Nu spelar jag ju inte för så stora pengar och har ibland fått sätta in lite. Så jag går inte direkt plus på det. Men kul! Det blev förresten drygt elva kilometer idag. Får duga. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards