Direktlänk till inlägg 24 februari 2024

Plugg och Mello

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 24 feb 23:00

Lördag morgon och det var dags att ta tag i en ny examinatinsuppgift och nu behövde jag verkligen få ett godkänt resultat för det har gått dåligt på slutet. Kanske även bestämma mig för att hoppa av den andra kursen då det tillsammans blivit för tufft. Nu har jag i och för sig nästan blivit klar med biblioteket. 

Ullis gick iväg till gymmet och jag satte mig i vardagsrummet och pluggade. 

Jag tyckte det gick rätt bra och som vanligt tycker jag att Ullis är tillbaka innan hon knappt gått så tiden verkligen försvinner då man pluggar. 

Rätt som det var så känner jag att jag behöver en paus och Ullis vill till Nyköping så vi kör på det. 

Inne i Nyköping så shoppar vi lite och köper oss bland annat en kötttermometer. 

Tillbaka hemma så fortsätter jag att plugga och jag tycker att jag börjar få kläm på det nu. 

Klockan 20.00 så är det Melodifestivalen och det vill man ju inte missa. Tyvärr kommer jag inte ens ihop hur man tippning gick men jag tror jag endast missade på två som skulle bytt plats. Det var var dansbandet och Metalbandet. 

 

Somliga gör allt för att synas...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 11 maj 23:00


Lördag morgon och jag satt lite och fnulade på lite saker att ta upp till nästa års TUB-lopp. Det här var ju roligare än man hade trott men kanske också mer jobb än man hade trott innan.  Jag passade på att plugga lite innan jag fick ett ryck och b...

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 10 maj 23:00

Fredag och det var lite småsegt att åka till jobbet när de flesta andra var lediga. På skolan så hade jag fått en uppgift att få lite ordning på innergården och snart nog var jag igång. Jag förbannade det faktum att jag glömt kepsen hemma för solen s...

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 9 maj 23:00

Torsdag och jag var ensam hemma då Ullis jobbade. Som vanligt så är kaffe det viktigaste och jag släpade mig upp rätt tidigt och satte på det och sedan bullade jag upp i sängen och började att jobba lite med saker att ta upp på vårat uppföljningsmöte...

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 8 maj 23:00

Onsdag och när jag hade någon lucka så fortsatte jag att lägga ut bilder och det något vi verkligen måste ändra på till nästa år. Ja, att fördela ut uppgifter alltså men det var som sagt var ny mark för oss. Blir spännande att höra om mitt jobbförsla...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 7 maj 23:00

Tisdag och när jag fick en lucka så var det lite efterjobb med loppet. Det var intervjuer med ÖSP, resultatrapportering och lägga upp lite bilder. Jag bad förresten journalisten att ta ned min inverkan och absolut ingen bild då jag var sjukt trött på...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards