Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Niclas Bernhardsson - 16 oktober 2009 22:16

Efter träningen så blev det lite pasta med köttfärssås! Och lite vin till, det smakade rätt bra. Det var förresten (springer och kollar)... Lindemans Chardonnay - det borde jag kommit ihåg.

Men till Idol då! Det som slog bäst, genom rutan, var faktiskt Rabih, Reza och Erika. Erik lät lite bättre då man fick höra alla igen. Camillas outfit var lite för mycket tyckte jag. Det är väl musiken och framträdandet som skall komma i fokus och inte hur mycket brösten syns? Men det lät iofs inte alltför dåligt...

Vad tyckte jag då?

Calle: Nä, det var ganska dåligt. Han kommer hänga löst och ryker nog ikväll!

Reza: Ser väl lite småtråkig ut men sjunger som en gudinna och har karaktär! Jäkligt bra!

Eddie: Rätt proffsigt men vad sjöng han. Kommer inte riktigt ihåg...

Niklas: Ser väl bra ut men sjöng dåligt idag. Tror dock att han sitter säkert.

Erika: Fick dålig kritik men gav allt!

Camilla: Sjöng fint men inte mycket mer...

Mariette: Grym!

Tove: Bra, tycker jag!

Rabih: Wow! Känsla och rätt tonläge för just Michael J!

Erik: Lät bättre vid andra lyssningen och visst har han potential!


Vem ryker? Calle eller Camilla med Tove som lite outsider (tyvärr)

(Fast det borde bli Calle)

Av Niclas Bernhardsson - 16 oktober 2009 22:07

Jisses vad stel man var i kroppen efter innebandyn i onsdags! Jag kunde knappt röra mig idag på jobbet och de hade väldigt roligt åt mig då jag var tvungen att ta upp något från golvet! :-)

Och så var det ju fotbollsträning efter jobbet, det var nästan så jag ville förtränga det. Hur sjutton skulle det gå till. Till råga på allt så regnade det...

Hmm, men som coach så får man förstås inte nedslås av lite regn. Det skulle ju ta udden av spelarna! Men inte var det så värst roligt! ;-)

Jag kommer iaf hem men det värker som sjutton i fotlederna och i benhinnorna. Och barnen har några av de andra spelarna hemma hos sig och trött som jag är så lovar jag att skjutsa allihopa men upptäcker sen att vi inte har något bil hemma. Den har ju Ulrika! Attans! Det innebar att jag fick ringa till Tomas och be honom att komma och hämta mig och Felix medan Tim, och 2 andra, fick ta cyklarna till träningen.

Vi körde lite teknik och därefter en hel del matchspel. Jag blev tvärslut och givetvis fick jag höra att jag gjorde mig då jag inte kunde förhindra att det blev mål bakåt! Ha ha, de är så gulliga, killarna! Jag gick på sista reserven och snubblade på bollarna och visste inte var jag var i princip! :-)

Felix och Tim förnedrade mig nästan då de lobbade in och t.o.m klackade in bollarna mellan benen på mig! Är det så jag har uppfostrat mina barn? ;-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards