Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Niclas Bernhardsson - 18 oktober 2009 21:45

Så skulle grabbarna till Boda Borg och Ullis och jag tänkte också vara med att leka. Tyvärr (Oops!) så skulle en spelares lillesyrra också vara med och det innebar att hon kom med i Ullis och mitt lag. Sen var också Tommy (en pappa till en i laget) med i vårat lag. Det började riktigt dåligt och vi klarade f-n inte en enda bana på länge. Men sen började vi att klara lite banor men flickstackaren började få nog då jag drev på lite för hårt och ett tag så nästan grät hon! Hjälp! Är jag sådan tävlingsmänniska? Jag fick förstås lägga band på mig men är så stor för sin ålder så man luras lite grand att tro att hon är äldre än hon ser ut. Efter ett tag så verkade det vara glömt men nu hade Tommy fått nog så vi 3 övriga fick köra själv. Några banor krånglade lite och det är ju inte så roligt när man kämpat som en gris och sen så strular det! Ah, shit!

Men det åker hem några stycken och kvar bli väl vi som är mest tävlingsinriktade och vi kör på hårt! Men jag har svårt att få nog och blir nästan galen då vi inte lyckas med en bana! :-) He he, ja Ni skulle ha sett! Eller inte förresten... Jag är glad att det inte blev fångat på bild iaf! :-)

Det blev en riktig heldag, vi var där, i Oxelösund, i hela 7 timmar!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards