Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Niclas Bernhardsson - 23 oktober 2009 23:45

Så var det fredag igen och som vanligt så var det fotbollsträning med laget och idag var det stort manfall. Det var endast 4 stycken som dök upp och jag förstås. Men det blev bra träning och jag fick prova på lite nya ideér i lugn och ro. Fast det blev rätt tråkigt ändå då en person känt sig åsidosatt men som vanligt så beror det på missförstånd och kanske lite annat. Jag känner iaf att jag inte kunnat agerat så mycket annorlunda. Men hursomhelst så tror jag att det löser sig.

Till träningen då! Den gick jättebra och vi kunde lägga tid till att få in lite nya grejer och lägga lite mer kvalitativ tid på sådana saker som t.ex inlägg och överstegsfinter.

Avslutningsvis så körde vi mot 1 mål och vid brytningar så var man tvungen att få ut bollen ur straffområdet innan man kunde gå på anfall igen. Det blev lite missförstånd men efter ett tag så var alla med. Till slut så var jag lika blöt på hela kroppen som i skorna. Det var rätt blött i gräset...

På kvällen så ringer brorsan, Joakim, och undrar om vi inte skall komma över och kika på Idol. Jag tvekade lite grand då det annars kan vara rätt skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Men sedan, då Ullis kom hem från Boda Borg, så bestämde vi oss för att gå över en sväng. De bjöd på lite öl och vi kikade både på Idol och sedan på roliga Måns Möller. Han påminner mig så mycket om en jobbarkompis som skall skämta för jämnan. Han är alltid kul men vid halv 6, på morgonen, så är det rätt skönt om det är tyst! ;-)

Hursomhest så gick Jocke och jag ned i källaren och spelade lite biljard. Som jag skrev, på ngt annat ställe, så förbjuder min ödmjukhet mig att avslöja att jag vann med 4-0! ;-) Tror han sade ngt om att sälja bordet...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards