Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Niclas Bernhardsson - 21 oktober 2009 23:17

Nä, jag var inte på gång att dö eller ngt men jag var så slut - så jäkla slut! Efter att ha varit småseg i två dagar i sträck så var det då innebandy idag och jag fick slita mig från datorn och lite jobbmail för att hinna byta om. Väl framme så känner jag att jag inte alls för igång känslan och när vi lottar lag så känns det som om det blir jäkligt tufft! Men inte för tufft, det borde bli jämnt. Jag kom i lag med "Tränings-Tommie", "Stor-Jonte" och "Tiduret". Ryggen krånglade rätt fort och det var småsegt och vi höll på att förlora första matchen när samtliga höjde sig lite och "Slangen" var inte riktigt i slag idag.

Hursomhelst så blev det bättre och bättre fart på mig och jag lyckades trixa in bollen rätt ofta men tyckte väl inte i övrigt att jag var så bra, då gick det nog bättre förra gången. Men jag måste bli mera ödmjuk! Nu körde vi samma lag hela tiden och vi lyckades vinna varje match, tror det var 3 stycken. Och förra gången så var jag med i det vinnande laget hela tiden men varför skall jag "skryta" om det? Bland det värsta som finns är ju skrytmånsar så nu får jag skärpa mig! Men det är kul att vinna! ;-)

Efter sista matchen så var jag så jävla slut så när jag slappnade av så snurrade allt och jag fick lägga mig ned ett tag...

I övrigt så har jag så många stora märken av alla slagskott och ett skott gick precis på ögonbrynet. På kanten liksom så en enda centimeter ned så hade man leget och kvidit! :-)

Fast fråga mig inte hur det gick att "förnedra" Magnus i kortspel på jobbet idag bara... :-0 Inte så värst bra... ;-)


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards