Alla inlägg den 2 december 2018

Av Niclas Bernhardsson - 2 december 2018 19:15

Exeminationsdags och nu var det dags att lämna in ett paper, dvs en mini-uppsats. Jag har försökt att plugga så mycket jag kan men känslan var att jag låg efter, återigen. Men jag hade varit duktig och fört anteckningar men kanske blev det lite väl mycket från en och samma föreläsning. Dock så kändes det som om jag var mer med i matchen nu än förra gången. Fast det var mycket att få in och kanske var det för mycket information. Så hela fredagskvällen ägnades åt att börja med mitt paper men på lördagen ville Felix till Strängnäs för att kanske köpa en bil. Så där försvann det många timmar men han kom iaf hem med en cool BMW. Väl hemma så satte jag mig vid skrivbordet och bara öste på. Två kvällar kvar och nu var det bråttom. Jag hade bara en massa anteckningar och inget mer. Men utifrån dem så bara öste jag på och snart började det bli någonting. Det mesta var sedan klart på lördag kväll men nu skulle allting bli rätt med referenserna och det är ju inte så lyckat om allting är från samma föreläsning så jag fick kolla runt lite grand. :-) Hela söndagen gick åt till pluggandet men jag kollade på några UFC-matcher med grabbarna däremellan. Mot kvällen började jag känna mig färdig och jag kände att huvudet började sprängas och vid en punkt så kände jag bara att nu fick det räcka. Så någon direkt korrekturläsning blev det inte. Smack bara! In med skiten och hoppas på det bästa. Sen ned i källaren och försöka träna men jag var lite orolig att jag började bli sjuk på riktigt. En timmes cykling och huvudvärken släppte inte alls... Men efter ca. 10-15 minuter efter träningen så började det lätta och det kändes så skönt. Det var såklart någon typ av stress och det kändes som att det var bra att träna. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards