Alla inlägg den 7 december 2018

Av Niclas Bernhardsson - 7 december 2018 22:00

Ja, fast inte så länge. På morgonmötet så hörde jag att de pratade om att någon behövde gå iväg och jag och chefen hade ännu inte kommit överens om ngn tid, då vi skulle träffas. Så hon ropade att jag kunde ju ta den timme, på morgonen. Men absolut. En timme kan ju vara roligt. Efter mötet följde jag med klassläraren och det var visst två timmar. Hmm, det ena verkar ge det andra. Men det var roligt och jag körde en liten lek med en grupp också. Sen traskade jag upp till chefen och det verkar som om hon har möte så jag sätter mig i massagestolen, så länge. Det hade jag förtjänat, tyckte jag. När massagen var klar så märker jag att chefen står utanför och jag sticker ut huvudet och frågar om mötet. -"Men det har jag ju messat dig om", svarade hon. Ja, jag, tänkte jag. Det hade jag ju inte hunnit sett. Tiden var visst när jag lovat en annan klass, att vara med dem. Men jag gick till klasslärarna och frågade om jag kunde slå ihop deras klasser och köra en klassutmaning. Det tyckte de lät roligt och jag kunde få till mötet med chefen också. Så först lite god mat och sen var det fullt upp. Bra möte med chefen och sen en rolig tävling. Lagom nivå på frågorna också så det får jag testa på några andra klasser sen. 

Sen en liten kaffe med kollegor innan jag for hem. Väl hemma så var det lite fredagsmys men väl också lite fredagsfys. Det blev faktiskt hämtpizza och efter det ville jag få till en timmes cykling och Ullis hängde givetvis på. Hon är inte svårövertalad när det gäller träning. Det blev ganska precis en timme och det fick räcka. 27,4 km körde vi iaf. På kvällen så undrade Ullis vart jag tog vägen men jag blev trött och jag ville snart gå och knyta mig då jag hade bokat lördagens morgonpass. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards