Alla inlägg den 16 december 2018

Av Niclas Bernhardsson - 16 december 2018 20:30

Fullt upp hemmavid och vi skulle även bort på födelsedagsfika. En kompis som fyller år och eftersom han också är cyklist så hade jag hoppats på lite Zwift-snack. Men han var visst inte inne i det och hade nog heller inga större planer på det. Men vi fikade gott och sen, när vi kom hem, så hade jag tänkt att försöka få till en adventsfika. Vi har en liten tävling där vi skall försöka baka något gott och sen får de andra ge betyg. Jag fick för mig att baka en pinnochiotårta men det tar ju lite tid. Men jag skulle försöka. Vispa ihop och sen in i ugnen. En halvtimme och sen försöka få ned temperaturen så jag kunde slänga på lite grädde och jordgubbar. Egentligen skall det vara hallon men det hade vi inte hemma som jag trodde. Lite stressat så det blev inte högsta betyg men jag är ändå rätt nöjd. Tävlingsnörden i mig fick väl en liten törn men nu ville jag ned i källaren och träna. Klockan hann dock bli över 21 men träningen är viktig så jag tvekade inte. In i dimman och kötta. Eller kötta och kötta. Det blev hyfsat lugnt, typ som igår. Pulssnittet blev runt 147 slag/minuten och 169 watt i genomsnitt. När jag precis passerat timman så hoppade kedjan och eftersom jag just då var trött så kändes det som ett tecken. Jag måste ju ändå i säng så det fick duga. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards