Alla inlägg den 5 december 2018

Av Niclas Bernhardsson - 5 december 2018 22:15

På skolan så tror jag att jag först hade ettorna och de var ju underbara. Jag försökte köra lite skridskoskola men jag märkte att nummer ett bara var att försöka få dem att stå på benen. Och det är ju iofs övning 1! ;-) Så många mer övningar var, i det stora hela, onödigt. Men jag åkte på och busade lite med barnen. Så det blev några kilometer även nu. Sen, efter maten, var det nog femmorna. Och en assistent påpekade att jag bara log hela tiden. Och det kan nog stämma. Det är ju så himla roligt och man ser ju glädjen i barnen. Det här måste jag klämma in snart igen. Wow!

Sen var det tänkt att vi skulle ha ett möte men jag fick mail om att vi fick sköta det på egen hand så jag kunde röra mig hemåt lite tidigare. Väl hemma, efter maten, så var det Core för Ullis men då det var fullt, i övrigt, och jag stod på reservplats, så körde jag annat. Och i brist på fantasi så blev det som vanligt Cross Trainer. Men jag försökte hålla ned pulsen och jag fick motstå plötsligt impulser att försöka imponera på omgivningen. Men det var inga större problem. Rätt tunt med folk idag. Värre var det för någon dag sedan. Då var det proppfullt, då Ullis och jag kom. Och jag tänkte passa in på Ullis så när jag märkte att hon nog borde vara klar, så hoppade jag av. Det blev 53 minuter och en snittpuls på 137 slag/minuten. Så har man inget bättre för sig så kan man ju räkna ut att mitt hjärta slog ganska precis 7261 slag under träningspasset. Men nu gjorde ju jag det så ni kan ägna er åt något annat. :-) 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards