Direktlänk till inlägg 9 augusti 2022

Fick kyla ned mig

Av Niclas Bernhardsson - 9 augusti 2022 23:00

Tisdag och det var återigen mycket information på jobbet och det var bara att kämpa på. Det är ju viktigt så det gör det ju lättare men jag kan inte förneka att jag alltid tycker att uppstartsdagarna är värst.

Jag åt en fantastisk god lunch med två kollegor på Umgås och den ligger nog i Bryngelstorp, klart värt ett besök.

Det var rätt varmt idag så när jag skulle åka hem så kändes det tufft att dra på sig skinnstället. 
Väl hemma så var tanken att dra hem den lilla motorcykeln från verkstaden men Ullis sprang visst hem så jag slappade lite i skuggan.

Lite lätt att äta och sen drog vi till träningen och jag hade återigen en känning i knäna och nu hade värken förflyttat sig till höger utsida knä. Riktigt skumt men på något sätt också skönt att det inte verkar vara något bestående. 
Jag sprang endast fem varv och sedan lämnade vi gänget och åkte mot Stensund för ett litet dopp. 
Så himla skönt att kyla ned sig efter en varm dag.

Jag avslutade med att vara nära full pott på två quiz på Primetime. Den ena var riktigt sur då det var över 30 kronor i vinst. Men men... Nu var det första spelet på flera dagar.

Jag skickade förresten tillbaka en hjälm jag köpt. Large var tydligen för litet och samma sak var det ju även då jag provade I butik men jag fick för mig att det bara var just den hjälmen men tydligen skall jag ha XL. Annars får jag må pyton hur länge som helst. Det kändes som huvudet skulle sprängas och öronen falla av.  Jag hittade dock en ny hjälm rätt omgående men det får bli imorgon då det blev rätt sent.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 23 mars 23:00

Lördag och Ullis jobbade extra men det gjorde inte så mycket då jag hade en examination att få in och dessutom en uppgift på den andra kursen. Jag satte igång direkt fast först en kaffe förstås. Eller flera stycken men jag drack förstås samtidigt som...

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 22 mars 23:00

Fredag och nästsista veckan avklarad. Det börjar kännas lite jobbigt för det har helt enkelt varit skitkul.  På skolan var det sjukt drag på första lektionen och det gick hett till. Speciellt när halva klassen tyckte jag fuskade men det gjorde jag ...

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 21 mars 23:00

Torsdag morgon och jag började med att fota av precis alla böcker i bokhyllorna. Tänkte så att jag kan slänga alla gamla bilder så jag inte sorterar in fel då man varit och ändrat lite. Det tog några minuter och sedan fick jag stressa till bussen. Vä...

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 20 mars 23:00

Onsdag och på vägen till skolan så skickar Ullis om att det brinner på Centralstationen och jag var inställd på att kanske gå en bit men väl på plats så märktes ingenting.  Det var lite småtufft, men kul, på idrotten och jag fick en stenhård boll r...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 19 mars 23:00

På bussen så får jag ett meddelande från killen jag tagit över hemsidan på Trosa Ultra Backyard och det verkar som jag måste fixa en ny mail och det håller jag på med på bussresan. Snart har jag kommit på att trosaultrabackyard@gmail. com är en bra m...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards