Alla inlägg den 23 februari 2022

Av Niclas Bernhardsson - 23 februari 2022 23:00

Ja, den här dagen innehöll en hel del. Jag hann först ta och träna lite grand och det blev återigen en titt på van der Poels superlopp. Efter det så fixade jag ett par skidor, försökte få tag på en person, lade ut en massa produkter på Enklaresport, målade lite i köket och slutligen så försökte jag få ordning på lite mat innan Ullis kom hem. Sen åt vi lite och tog sen en skön promenad på kvällen innan vi landade lite framför "the Secret song".

Bra dag helt enkelt men för att gå in på några av sakerna så var träningen i en grupp som hette +Saints och det var lite väl låg intensitet och jag snittade 135 watt så det blev nästan långtråkigt så efter att den timmen var gjord så tänkte jag ta ett varv på en bana jag inte kört förut men tyvärr så fick jag inte den, av någon anledning. Det blev lite hårdare då och jag snittade 202 watt men det blev inte längre än 17,5 minuter. 

Sen var det lite målning och det är några lister som inte är klara i köket och jag hann med lite grand i alla fall.

På Enklaresport så håller jag på att sälja ut allting och tar därför heller inte in någonting längre då jag känner att jag inte längre vill och orkar hålla på med försäljning. Lärarjobbet känns mycket mer utvecklande och stimulerande. Dock kommer jag att ha kvar servicen då den är rolig men det kan hända att den också försvinner men det lutar inte åt det. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards