Alla inlägg den 5 februari 2022

Av Niclas Bernhardsson - 5 februari 2022 23:00

Lördag och jag drog mig rätt länge i sängen och kollade på lite saker jag kunde visa i skolan som minnestekniker. 

Sen var det en hel del sport och vad spännande det var med puckelpisten och Walter Wallberg gick ju som tåget på slutet och gjorde ett fanastiskt sista åk och jag bara skrek då jag såg hur bra det var. Wow! 

Trots fiasko med längdlandslagets skidor så gick det ju bra ändå. 

När Ullis kom hem var hon sugen på en promenad och snart var vi ute. Det var fint väder och vi satsade på den längre rundan och det blev till slut nästan en mil och bra snittfart. Dock lite halt på vissa ställen. 

På kvällen tittade vi på första deltävlingen i Melodifestivalen och den som stack ut var Cornelia Jacobs, med reservation för stavningen, hon var riktigt bra! 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards