Alla inlägg den 16 februari 2022

Av Niclas Bernhardsson - 16 februari 2022 23:00

Onsdag och efter jobbet så var det lite utvecklingssamtal men sen blev det återigen lite träning och Ullis och jag valde att joina en ny grupp. Först såg jag att Lance Armstrong och Hincapie, med reservation för stavningen, hade en grupp med en massa duktigt folk. Lite hårt kanske men det lockade ändå tills jag, rent samvetsmässigt, valde att avstå med tanke på dopinghistoriken kring Lance. 

Det blev sen en australiensisk grupp men ledaren var lite väl karismatisk och hade lite skum humor samt att han var väldigt på att ställa en fråga till ukrainska medborgare. Som om de skulle vara villiga att berätta offentligt vad de tycker och tänker. 

Både jag och Ullis var lite besvikna över gruppen och snart kände jag igen Ullis som bara mosade på och åkte förbi "the fence"! :-) 

En timme blev det och sen återigen lite sammanfattning av sporten. Det är sjukt så bra det har gått för Sverige och jag kommer inte ens ihåg vilka framgångar det blev idag. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards