Alla inlägg den 1 februari 2022

Av Niclas Bernhardsson - 1 februari 2022 21:30

Tisdag och jag fick skjuts som vanligt av Lasse och efter ett ärende så var vi på skolan och det fanns lite tid till kaffe. 

Sen var det bara att köra på och efter var det ett långt möte och man blev lite seg. Jag får upp att Ullis cyklar och när jag kommer hem så kör hon på för fullt och jag fixar lite mat. 

Efter det är det lite bråttom och både jag och Ullis byter om snabbt. Ullis tänkte vara med på löpskolningen men när vi kommer fram så är det isgata på banan och vi bestämmer att vi kör på Trossen-rakan och det är jag samt Sanne och Patrik som var med på första gruppen och Ullis tog bilen till Trossen. Jag upptäcker att jag glömt klockan men jag har också fått skavsår av att ha den på hela tiden så det kanske var bra att köra utan ett tag. 

Det blir tre-minutare och när vi kört tre stycken så stannar klockan då jag missat att jag lagt in tre repetitioner istället för fyra. Jag är på gång att stanna men Ullis hejar på och snart är jag igång igen och jag fick väl hjärnsläpp. 

Det blev fyra stycken och det var lagom. Lite lätt besviken att jag inte kunde hålla högre tempo men det var bra ändå. 

Väl tillbaka till banan och vi hälsade på de andra och åkte sedan hemåt och mös lite framför Landskampen Sverige vs. Norge. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards