Alla inlägg den 26 februari 2022

Av Niclas Bernhardsson - 26 februari 2022 23:00

Lördag och som vanligt kollade man in hur läget var i Ukraina och det är fortfarande svårt att ta in och tankarna går lite hursomhelst. Det faktum att Putin nästan börjar se senil ut gör en alltmer orolig och han börjar nog tappa greppet. Bara det att han varit isolerad i två år och gästerna har behövt suttit i karantän i två veckor borgar för att han blivit alltmer avskärmad från omvärlden. 

Sen gick Ullis och jag en långpromenad och när vi kom hem så ser jag att jag äntligen fått svar från en spännande person och jag svarade medan vi gjorde oss iordning för ett besök till Ikea med Tim då han fått lite pengar i födelsedagspresent. Han flyttar för övrigt om en vecka.

Det tog ett bra tag på Ikea och vi åt sedan på Thairestaurangen på Heron. Ingen var imponerad och en kund fick dessutom fel mat och snart fick kocken en avhyvling. Det brukar ju vara gott där men inte idag. 

På kvällen tittade vi lite på the Island.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards