Alla inlägg den 8 februari 2022

Av Niclas Bernhardsson - 8 februari 2022 23:00

Tisdag och idag var det damernas slalom och Hector skulle visst ställa upp i det också. Rätt som det var så verkar hon ha åkt som bara sjutton och låg riktigt bra till för andra åket. 

Sen var det curling och damhockey. Ishockeylagen var typ bortdömda på förhand men nu hade damkronorna i alla fall chans på kvartsfinal om de besegrade Danmark. 

Sen andra åket och Sara åker som bara sjutton igen och har typ guldet i sin hand när det är fem portar kvar och hon gränslar! :-0 Oj! Vilken nesa! Hon verkar dock inte så nedslagen. 

Väl hemma så var jag rätt slut och kände egentligen inte för att träna men Ullis tyckte jag kunde byta om och testa. 

Vi åker ned och ser Patrik komma springandes och när vi är framme väntar vi in honom och det kom ingen mer idag så jag kände mig ännu mer manad till att byta om och snart var jag klar och vi började springa. 

Det var segt och det kändes som sirap i benen men jag hoppades att det skulle släppa. 

Tyvärr släppte det inte och jag sprang och spände mig en hel del då det var halt men det blev två uppvärmningsvarv, lite löpskolning och sen fyra 400-ingar och ett nedjoggningsvarv. Inte helt kasst i alla fall. 

Sen hem och efter duschen blev det som vanligt Almenäs och det är alltid kul att se sveriges insatser i samlad form och med roliga insynsvinklar. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards