Alla inlägg den 7 juli 2023

Av Niclas Bernhardsson - 7 juli 2023 22:30

Fredag och idag försökte vi få till det sista med husvagnen. Det var mycket som var osäkert också. Pannan var ju bortplockad och det gällde ju att ingen gasol läckte ut. Så många samtal med reparatören och skulle vi kunna använda vattnet så behövde vi plugga två rör men det var svårt att hitta rätt pluggar. Utöver det behövde jag hitta en nyckel till utkastaren så det blev till slut en tur till Woodys. Packa skulle jag förstås göra också och så hann jag laga punkteringen på Ullis MTB också. Fullt upp alltså. 

När jag provar vattnet så kommer det inte ut något vatten ur spillröret och det oroade en hel del. Sen var det snabba ryck om jag skulle få ett gäng böcker så när Ullis kom hem var det full fart till en restauran. När vi hade beställt så hann jag åka och köpa en nyckel som jag glömde bort då jag jag köpte pluggarna. 
Tillbaka och äta och sen till Trosa men först slänga lite på återvinningen och panta så vi skulle få plats med böckerna. Pust!

Väl hemma så hade jag ringt till husvagnsföretaget och fått lite tips om varför det inte kom ut något spillvatten. 
Jag körde med högtrycket i spillröret och rätt som det var så lossade det. Det var alltså stopp och inget annat. 
Nu var det bara in mer böckerna och kolla packningen. Imorgon väntar Öland på oss!

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards