Alla inlägg den 11 juli 2023

Av Niclas Bernhardsson - 11 juli 2023 23:00

Tisdag och vi drog oss lite i sängen och det blev sen frukost. Ibland kan det också vara skönt. 
Sen ville Ullis simma igen och jag har fortfarande ett starkt motstånd men hon har så rätt. Det är ju inte så länge kvar till Kalmar så det är hög tid att komma igång med den. 

Snart så gick vi ned med våra våtdräkter på. 

Vi kommer ned i vattnet och det strular direkt för mig. Vattnet läckte in i glasögonen och det blev som så att Ullis fortsatte simma och jag gick och hämtade nya glasögon som passade mycket bättre.

Nu var jag också igång och det gick mycket bättre men det blev åter igen många småstopp men hoppet lever.

Det blev en dryg kilometer och för mig var det helt okej. Det blev ett fall framåt för mig.

Sen blev det lite lunch och några timmar gick innan jag fick med mig Ullis ut på SUP-brädorna.

Det blev en dryg kilometer och fastän jag tog i fick jag inte mer än 104 i snittpuls, vilket kändes konstigt. 
Sen gick timmarna och vi avslutade med en liten promenad där Ullis även plockade lite blommor.

Bra dag och vi avslutade med lite kortspel i förtältet.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards