Alla inlägg den 22 november 2017

Av Niclas Bernhardsson - 22 november 2017 22:00

Ja, det var det jag sade till en på gymmet. Att jag skulle göra då jag ville vara lite utvilad till morgondagens test, i Eskilstuna. Men det var ju Core-pass och de är ju aldrig lugna. Däremot skulle jag inte vara kvar på spinningen, så totalt sett skulle det bli lite lugnare. Idag var det några nya övningar och ibörjan kändes det väldigt lätt men tiden brukar ta ut sin rätt och på slutet skrek det i magen. Pust! Och man vill ju inte ge upp direkt. Så 45 minuters rätt tuff core. Sen duschade jag och gick hem med Ullis. Men skönt att röra på sig för jag behövde rensa hjärnan. Lite konstiga grejer har dykt upp och ibland vet man inte vad man skall tro. Då gäller det att hitta styrka i sig själv och faktiskt, om man vet att man har rätt, kanske bara låta det rinna av en. Det får jag jobba på. Hursomhelst så traskade jag och Ullis hem och sen, senare på kvällen, var det ju Zlatan och Champions League. Men det var en rätt dyster historia och med så många bra spelare i United så är det nog "the Special One" som får rannsaka sig själv. 


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Ekonomisk stöttning: Cafe Utsikten (3000 kr)

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards