Alla inlägg den 27 november 2017

Av Niclas Bernhardsson - 27 november 2017 22:00

Måndag och nu var dansen på gång i skolan. Eller dansuppvisningarna. Iaf för de som ville uppträda för hela klassen. Och förstås för mig. Som skall bedöma dem. Och det var kul men kanske var några av dem nervösa för jag tyckte de såg lite stelare ut. Efter det så var det ett kortare möte och jag tog mig lite gott till kaffet. Men jag har börjat känna att jag börjat få lite ont i magen. Ullis klagade ju på att hon också har börjat känt sig lite dålig. Hmm, det kanske är något då. Men lite spinning skall man ju orka med. Sagt och gjort. Vi bokade in oss och traskade efter maten bort till Safiren. Jag beklagade mig för några i omklädningsrummet om det konstiga lungtestet, så jag kom försent sen till spinningen. Ajdå! Men de hade bara varit igång i någon minut. Fast jag var inte supertaggad, det skall erkännas. Så jag fuskade lite med motståndet och själva insatsen idag. Just nu har jag inte kollat min pulskurva men jag gissar att det inte är den hårdaste direkt. Efter, i duschen, så nämnde jag något om det till ledaren och han sade att han såg det. :-)

Sen, hemma, så kollade jag lite av mina stödpunkter till föreläsningen, som jag skall ha imorgon, tisdag, i Stjärnhov. Det var lite luddigt vad föreläsningen skulle handla om men skidglid kan jag ju utan och innan. Iaf i normala fall, när det är säsong. Man kanske behöver friska upp minnet men när skall man hinna? :-0 Så lite nervös var jag. 


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Ekonomisk stöttning: Cafe Utsikten (3000 kr)

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards